Учнівське врядування
Учнівське врядування| Робота з батьками|Екологічне виховання
Правила учнівського самврядування
1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рі-шення.
2. Не бійсь, що вносиш ідеї прості, з банку ідей від відберем золоті.
3. Ідею іншого критикувати не маєш права, покритекуєш не буде ідеї.
4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно повторити.
5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
6. Чітко втямиш - краще зробиш.
7. Погодився легко не означає, що сприйняв глибоко.
8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватись.
9. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і друж-бою.
10. Перш ніж прийняти рішення навчись заздалегідь його виконувати.
11. Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись, соромно не вміти і не хотіти виправлятись.
12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
13. Твори, фантазуй, шукай шляхи виконання рішень.
14. Не відкладай на завтра вирішення того, що необхідно і можна вирі-шити сьогодні.
Положення про парламент школи
1. Парламент школи є органом шкільного самоврядування учнів у школі.
2. Склад парламенту - 14 осіб, які обираються шляхом відкритого голосування від 5 - 11 класів строком на 2 роки. Членом парламенту може бути учень, що досяг віку 10 років, є активним учасником шкільних справ.
3. Чергові вибори членів парламенту відбуваються в останній тиждень жовтня місяця другого року повноважень парламенту школи.
4. Участь у роботі парламенту його членів беруть у вільний від навчання час.
5. Члени парламенту мають право вільного висловлювання.
6. Повноваження членів парламенту припиняється одночасно з припиненням повноважень парламенту. Повноваження членів парламенту можуть бути припинені у разі:
- складення повноважень за особистою заявою;
- переходу до іншої школи;
- відкладення класом свого представника зі складу парламенту;
- у разі закінчення школи;
- член парламенту може бути виключений зі складу парламенту за рішенням парламенту школи.
7. Парламент школи працює на засіданнях. Засідання проходять відкрит о.